Etusivu
| Nettikasinot Parhaat nettikasinot Suomalaiset nettikasinot Uudet nettikasinot Pikakasinot Kasinobonukset Ilmaiskierrokset
| Selaa blogeja | Rekisteröidy

Kirjaudu

Kimalaisen tikuttelut

maanantai, 18. helmikuu 2013

2007 Valmistuneet

Tammikuu
Omastapäästä Calorimetry
334480.jpg

Lapaset itselle
344127.jpg

Jenga pipo (pipoviikot)
347166.jpg

Pipo (pipoviikot)
359553.jpg

Perulaispipo (Pipoviikot)
369823.jpg



Helmikuu
Calorimetry (Pipoviikot, Lankahamsterit 07)
373857.jpg

Fifi-huivi
379620.jpg

Putkisukat
379624.jpg

Palma kaulahuivi (Lankahamsterit 07)
390096.jpg

Calorimetry ja Vanttuut (Lankahamsterit 07)
400360.jpg

Sniikkerit (Lankahamsterit 07)
418927.jpg

Perusvillasukat (Lankahamsterit 07)
418926.jpg

Kissanpeitto (Lankahamsterit 07)
420776.jpg


Maaliskuu

Perussukat
445428.jpg

Vanttuut
445427.jpg

Isoäidinneliökassi
445423.jpg

Virkattu kaulahuivi
456500.jpg

Sormikkaat ja Koirien namipussi
468794.jpg   468793.jpg


Huhtikuu:

Alpakka kaulaliina
509026.jpg

Kämmekkäät
525217.jpg

Squirrel and Oak Mittens
525219.jpg

Pääkallolapaset
528837.jpg


Toukokuu:

Villapaita
609118.jpg

Kervinen (MYV)
609140.jpg


Kesäkuu

Polvisukat
657588.jpg


Heinäkuu

Wc-paperi "naulakko"
728071.jpg

Villasukat
728072.jpg


Elokuu

Kotisukat
837418.jpg  837419.jpg

Lippalakki
837416.jpg

Kaulahuivi
837415.jpg


Syyskuu

Virkattuja huiveja
(Hupo)
937992.jpg   937994.jpg

Sniikkereitä ja alpakkasukat
(Sukkasato)
938119.jpg


Jaa
Lähettänyt: kimalaine - 18.2.2013 klo 19.36
Tunnisteet:
  • Blogikoirat


    526336.jpg


  • .


    Tämänkin blogin voi
    tilata
    Blogilista.fi:stä

    Tai voit linkittää omilta sivuiltasi

    618517.jpg

    oma2.png


  • Blogirinki ym.


    Finnish Knit Blogs
    Join | List | Previous | Next | Random |Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next
    Powered by RingSurf

    728066.jpg

  • Ohjeita



    Elann.com
    Garnstudio & Drops Desing
    Hello Yarn
    Knitty
    Magknits
    Neuleohjeet - Plaza
    Novita
    Ulla
    Yhteishyvä 

    351880.jpg

  • Ollaan/ Oltu mukana


    Mukana

    938112.jpg

    938032.jpg

    Menneet

    601076.jpg

    606761.jpg

    hamsteri3.gif
    Kuuluin Lankahamsterit 5 ryhmään

    pipoviikot.jpg

    271455.jpg

    251426.jpg
     
     

    show.php?nick=kimalainen


  • Motto

    1214120.jpg

  • Blogi-arkisto

    • 2008 (5)
      • Helmikuu (2)
        • Nyt se tapahtu...
        • Päreet palo ja katto hiilty.
      • Tammikuu (3)
        • Harmaata ja ankeaa.
        • Päivän piristys!!!
        • Ei otsikkoa
    • 2007 (137)
      • Marraskuu (1)
        • Ei kurjuutta kummempaa
      • Lokakuu (2)
        • Myrskyä ja säteitä risukasaan.
        • Voihan elämä...
      • Syyskuu (2)
        • Sukkasatoa
        • Hupoilua
      • Elokuu (10)
        • Vieroitus oireita
        • Voi paikallis puhelinyhtiö
        • 120 kokemusta
        • Henkitraktori
        • Kesäksi ja talveksi suojaa
        • Kotisukkia
        • Ollaan täällä jotain tehty
        • Kuumaaaa...
        • Lankaa, lankaa ja lankaa...
        • Kuinka puhun..?!?!
      • Heinäkuu (9)
        • Onkos tullut syksy???
        • Pakko hehkuttaa...
        • Olet graffiti !
        • Mistä bloginimesi on peräisin???
        • Lepakoita, sadetta, työtä
        • Valmistuneita tekeleitä
        • Tasaluku bongaus.
        • Grillisieluni
        • Väsynyt, mutta tyytyväinen
      • Kesäkuu (11)
        • Voihan sade.
        • Hauskaa juhannusta
        • Modakin ilmestyi
        • "Vuosisadan" häät...
        • Polvisukat
        • Makeaa suuntäydeltä
        • Ihana viileys..
        • Auttavakäsi apuaaa
        • Kimalainen on....
        • Fifiii
        • Uusi sivupohja...
      • Toukokuu (16)
        • Työpöydän taustakuva.
        • Painavat korvat
        • Kervinen
        • Se on valmis !!!
        • Tässäkin mukana
        • Minäkin kun muutkin...
        • Aronia
        • Salaperäinen hiiviskelijä.
        • Luonnossa
        • Raparperi-aroniakiisseli
        • Vihreä luonto
        • Ihminen on riippuvainen sähköstä
        • Ihana aurinkoinen sää...
        • Plääh..
        • Kotona tehtyä..
        • Eikö nuo naapurit voi elää yötään yhtään hiljempaa...
      • Huhtikuu (17)
        • Hyvää vappua kaikille !!
        • Kiirettä ja intoilua
        • Kuka siellä ??
        • Voihan hunninko...
        • Nimimeemi
        • Kirjoneuletta pukkaa...
        • Ensimmäinen kortti tässä blogissa..
        • Ei kai vaan tylsää...??
        • Nuppit, tyynyt ja neulat meemittää
        • Kirjoneule tumput
        • Kämmekkäät...
        • Lankojen värjäilyä
        • Alpakka kaulaliina
        • Uusia tuulia...
        • Pääsiäinen...
        • Kevät myrsky
        • Haamu..
      • Maaliskuu (27)
        • Shoppailua
        • Vanha ruppana
        • Aurinko kylpyjä
        • Luonnetesti ja minä olen 42% koira
        • Ensimmäiset sormikkaat
        • Joutsenet pellolla
        • Kuvia ojasta..
        • Pää parka...
        • Mikä siili olet..??
        • Voihan takatalvi
        • Blogikoira täyttää vuosia..
        • Kaulahuivi
        • Keväinen kuvaus tuokio
        • Äksönia päivään..
        • Torstai ja hernekeittoa.
        • Kevät ja uusi pohja
        • Ufot ja langan loput pois laatikoitten pohjilta.
        • Vihdoin viimein...
        • Keväisestä luonnosta kuvia
        • Ihana loska sää.....
        • Arvontapalkinto kotiutui.
        • Näpertelyä
        • Mitä täältä löytyy
        • Sivupohjan sormeilua
        • Maaliskuu ja langan osto lakko ohi.
        • Sutenööri hommissa.. K18
        • Tilastoa
      • Helmikuu (21)
        • Viimeinen..
        • Viimeisiä viedään..
        • Minusta kuusi outoa asiaa..??
        • Väsynyt, mutta onnellinen
        • Kipeenä ei ole kiva olla..
        • Calorimetry ja Vanttuut
        • Voihan räkä
        • Hyvää ystävänpäivää
        • Saadaan täällä jotain aikaiseksikin
        • Lankoja lankoja..
        • Vastoinkäymisiä...
        • Jippi a jei...
        • Vuodatusta..
        • Voiko päivän paremmin enään alkaa...??
        • Mainostamista..
        • Paketti saapui..
        • Lämpöistä talven kylmiä varten
        • Ha.. haaaa..
        • Calorimetry
        • Lankahamsterit startannut.
        • Mini-mini palkinto saapui
      • Tammikuu (21)
        • Perulaispipo
        • Kuvia kuvia...
        • Pään lämmikettä
        • Kuvia..
        • Langanloppu meemi
        • Kiirettä pitää
        • Uusi pohja
        • Haahuilua
        • Haamuilua
        • Arvonta palkinto saapui..
        • Arvonta voitto
        • Jenga pipo
        • Minäkin osallistun..
        • Voihan Ainot....
        • Lapaset
        • Meemiä..
        • Arvontavoitto kotiutui..
        • Omastapäästä Calorimetry
        • Tammikuu ja kevään tuntu..
        • Tammikuu ja sadetta.
        • Keskiviikko aamun ratoksi..
    • 2006 (79)
      • Joulukuu (19)
        • Koiran pallo
        • Meemi
        • Vuosi 2006
        • Joululahja
        • Joulunpyhinä valmistunut
        • Kuka käy sivuilla...
        • Joululahjat
        • Auringon laskuun
        • Voi hulinaa..
        • Hyvää joulua
        • Hyi mikä haju..
        • Aurinko mikä ihana ilmestys.
        • Floricat kotiutuivat
        • Ystävänkirje- meemi
        • Muokkauksia
        • Pappa saapui
        • Uusia tulokkaita...
        • Joulumeemi
        • Massu Lauhaolo ilmottautuu...
      • Marraskuu (22)
        • Elossa vielä..
        • Hiljaista..
        • Pikku pallerot saapuivat..
        • Ulla
        • Villasukka .. sukkavilla
        • Vihdoin ja viimein
        • Arvonta palkinto saapui tänään
        • Joululaskuri..
        • Lapaskuulle jatkoa
        • Kuukausi pohdinta jatkuu...
        • Voittoja ja lisäyksiä..
        • Voihan flunssa
        • Lisäyksiä
        • Ensimmäiset valmiina..
        • Pohdintaa..
        • Lisäyksiä
        • Lapaskuu
        • Minä
        • Talvi...
        • Tossut..
        • Marraskuu..
        • Talvi tuli tännekin..
      • Lokakuu (21)
        • Maisema
        • Auringon paiste
        • Juttusuoni pulputtaa..
        • Säärystimet
        • Joululaskuri
        • Riippuvuustesti
        • Kiinni jäit...
        • Syysmyrsky
        • Vihdoinkin jotain valmista..
        • Luonto ja metsäneläimet..
        • Kaulahuivista
        • Ulkoasu muutokset
        • Pohdintaa..
        • Perjantai 13 pohdintaa..
        • Meemi 12 syyskuuta
        • Hetken mielijohde..
        • Pipoja..
        • Utuinen lauantai aamu
        • Keskiviikko vasta..
        • Kiirettä on pitänyt...
        • Punaisista vanttuista kuva..
      • Syyskuu (17)
        • Kiireitä ja ikäviä tapahtumia
        • Surullisia uutisia...
        • Keskeneräisiä...
        • Päivä taksi kuskina..
        • Nyt se on suoritettu...
        • Täällä taas..
        • Hyvä päivä huonon jälkeen..
        • Parsaa mä lähden metsästämään..
        • Kameran tyhjennys
        • Kiirettä..
        • Onnistumisia..
        • Karhumaista kiukun murinaa..
        • Neuleen lumoissa..
        • Saku sammakko kosija matkalla...
        • Otoksia menneestä kesästä..
        • Flunssa..
        • Aloitus..
  • Sivut

    • 2007 Valmistuneet
    • Harkinnassa
    • Nappilaatikko
  • Henkilötiedot

    Joka pvstarkea.. ja juttua kitst koiran karvoilla hstettyn


    Kuvien kopiointi kielletty.!!

  • Tagipilvi

    Arvonnat Hupo Joulu Kiinni jäit Koirat Kortit Käsityöt Langat Lankahamsterit07 Lapaskuu Luonto kuvia MYV Meemit Minä Neulonta Pipoviikot Pohdintaa Purkan muistolle Ruoka Sukkasato Valmistuneet Yleinen

Tietoa Vuodatus.netistä | Rekisteriseloste | Käyttöehdot | Yhteydenotto

Powered by Vuodatus.net