Ja minä olen hyvin valmistautunut siihen.. Eilen lanka varastoni kasvoi 1300g.

371229.jpg
Äiti kasvatti lanka varastoani 3 Aino kerällä ja itse kävin alesta hamstraamassa 4 kerää 7veikkaa (harmaan vihreä, lila, valkoinen, oranssi), 2 nallea (musta ja v.vihreä) ja 2 palmaa. Nuo v. vihreät langat tuli ostettua ilman sen enempiä pohtimatta.

Bittiavaruuskin yritti sabotoida lankahamstereihin osallistumisen. Osallistumis ilmoitukseni oli kadonnut taivaan tuuliin. No onneksi asia on korjattu ja minä kuulun lankahamstereiden 5 ryhmään.

Naksukin totes eilen, kun laskeskelin lankoja, et onnex osallistun niin voi olla kuukauden ilman et täytyy lanka pussukoita kannella. Kun olin saanut noin laskelmat varastostani valmiiksi niin käskin Naksun arvaamaan et kuinka paljon lankaa mulla mahtaa olla?? Vastaus oli 3-4 kg, johon minä vaan tuhahdin. Tuhahdukseni jälkeen Naksu totes: Jos on yli kymmenen kiloo niiiin... Johon minä kiirehdin: ei niitä ole kuin pyöree 8,5 kg. Tosin tuo määrä on laskettu alakanttiin ja jos kaikki kerät viitsisi tonkia esille ja ne langan loput laskea niin varmasti menis 10 kg rikki.

* * * * *
Vaihdoin samalla pohjaa, kun näin ihanan värinen ja kuuhun sopiva pohja sattui löytymään Piristysruiskeelta.