Siis ensimmäinen jonka olen itse tehnyt ja jonka esittelen vielä ihan julkisesti. Ei paniikkia tämä ei todellakaan ole muuttumassa kortti blogiksi.

Kun tuota kummitytön lahjaa olen väkerrellyt niin tuli mieleen. Jos koko lahja on itse käsin tehty niin eihän siihen sovi kaupan valmis kortti. Eli tämmöinen sitten syntyi.

Etupuoli
528774.jpg

Takapuoli
528772.jpg
Tätä kuvaa on vähän leikelty että kortin pää kohta tulee paremmin esille eli siili kimara.

Kyllä tuo kuvan käsittelyohjelma on sitten kiva. Harmi vain kun ei ole väritulostinta tässä talossa. Niin ja tuo takapuoli on leikelty lehtien mainoksista ja jutuista. Aina Naksu jaksaa ihmetellä miks mä säilön vanhoja lehtiä. Noille vanhoille lehdille olis enemmänkin käyttöä, jos vain ehtisi niitä silpomaan.

Lahjakin alkaa pikapuolin olemaan esittely kunnossa, mutta kun sitä voi ainoastaan tehdä silloin, kun ei ole nelijalkaisia karvaisia avustajia. Syy siihen miksei noiden aikana voi sitä tehdä.
1. Mulle riitti se kun kerran olen kontannut helmiä lattialta
2. En tahdo, että siimat on solmussa, jonkun ohi pyyhältävän karvakasan takia
3. Ettei lahjat ole täysin koiran kuolassa ja karvoissa.

Mutta kaikki valmistuu aikanaan ja eikö hiljaa hyvä tule.