Eilinen meni päin männikköä puol kahdestatoista asti. Olin just saanut blogi koiran päivähoitoon, kun Naksu soittaa et pitää lähteä lääkäriin, et sillä on puol päätä turvoksissa.

No minä tyttö se laitoin kaasun pohjaan. Naksu kun ei voi itekään ajaa, kun se polvi reistailee.

Kyllä taas pientä ihmistä juoksutetiin.. ekaks oman kunnan terveykeskukseen, josta määrätään naapuri kunnan pääterveysasemalle labraan.. Minä saan auton sullottua parkki paikalla parkkiin niin Naksu tulee jo ja totee et pitää mennä sairaalalle et ne ottaa siellä ne labrat.. grrrrr..
Eipä nuo konitohtorit mitään saanut selville, muuta kuin kuumetta, tulehdus arvot 92, antibiootti kuuri ja viimeistään keskiviikkona uusinta veri kokeisiin. Ja tähän kaikeen meni 4 tuntia.

Tänään pistäisi ehkä saada tietokin pääsenkö oppisopimuksella opiskelemaan eläintenhoitojaksi naapurikunnan kunnaneläinlääkärille. Jos tähänkään paikkaa ei pääse niin se on vasta toinen kerta kun kunta pystyy ryssimään oppisopimus suunnitelmat.. niin jos ne nyt ovat edes vielä mitään päättäneet.

Niin ehdin minä muuten eilen tekemään kyläkieroksenkin.. ens maisenä anopin tykö blogi koiraa näyttää, tai siis näyttämään kuinka paljon se on kasvanut kolmen viikon aikana. Tuosta sit jo mammalle kiirehdin sen koiran kynsiä leikkaamaan ja siitä omien vanhempien luokse hakemaan vessapaperia, kun unohdin ostaa, kun kaupassa kävin.. No kävin minä blogi koiraakin näyttämässä ja hunajaa hakemassa. Kotona sit olinkin ~21:30 ja roppoisella (siis autolla) on niin mukava ajella pimiällä, kun siitä on mittarivalot pimeenä...