On taas sellainen päivä et mikään ei kiinnosta.

Mielitekis neuloa, liikkua ulkona ja tehdä kaikkea muuta kivaa, mutta mutta.. Tää helkkarin flunssa tai mikä lie tauti onkaan niin vie kaikki voimat ja kärsivällisyyden. Kunnon räkätaudinkin varmaan kestäisin paremmin, nyt on vaan nokkatukossa ja voimaton olo tai sit ei tarvi tehdä mitään kummallista kun on voimat loppu. Mä ymmärtäisin jos olis kuumetta, mut ei ole ollut, muuta kuin silloin kun tää flunssa oli aluillaan.

Toinen syy mikä masentaa on nuo pakkaset... Tulis nyt vaan ne karpäset, hyttyset ja paarmat... Tai no ne parmat vois jättää pois. Mä olen hattuani myöten täynnä näitä pakkasia. Koko ajan saa pelätä koska vetää taas vaihteeks putken jäähän, tosin nyt tuolla puuvaraston puolella on pysynyt lämpö.

Kolmas mikä masentaa.. tänään tarvis alkaa siivoamaan jos viikonloppuna tulee yx tuttu käymään. Tosin täytyis kyllä muutenkin siivota, kun lattiat täytyy pestä, kun vihdoin ja viimein sain pölypussin imuriin et voi nuo hiekat ja karvat imuroida pois.

Niin ja neule rintamalla on aika hiljaista. Neljää työtä yritän saada valmiiksi et sais ne lankahamstereihin mukaan, mut katsotaan saanko ne kaikki. Kaikki riippuu nyt tästä olotilasta. Hassua muuten mua ei varsinaisesti väsytä on vaan niin pirun vetämätön olo.

408010.jpg
Tämä kuva kuvaa hyvin minua tällähetkellä.

Mutta tapailemisiin, nyt mä lähden myrkyttämään itteeni mustaviinimarja mehulla, sitruuna teellä, hedelmäsalaatilla jossa on hunajaa, näillä eväillä pärjää jotenki eteenpäin.