Voitin Satu U:n Puikkoterapiaa blogin arvonnassa. Nyt sit odotellaan jännityksellä mitä pehmeää sieltä mahtaa tulla.
349163.jpg

* * * * *

Eilen tokaisin Naksulle, kun huomasin et olen voittanut.
-Mun kannattais varmaan lotota, kun nyt kaks blogi voittoo on tullut aika peräkkäin.
Johon Naksu kysy: -Kuinka monta osallistujaa??
Minä: -62 muistaakseni
Naksu: -Jos sä lottoot niin laita "muutama" nollaperään niin tiedät mahdollisuutes voittaa lotossa.

Ihan selkeesti mun kykyihin ei luoteta.    349164.jpg

Tuossa just muutama päivä sitten kaveri suositteli, et alkaisin meedioks.
Ennenkin käynyt samoin kun nyt.
Olin kaverin tykönä kahveella ja totesin mikäs on kun (piip) koira ei ole ollut hoidossa pitkään aikaan??
Kaveri totes tähän: ihan hyvä vaan, se on niiin rasittava. Niin tällä mun kaverilla on koirahoitola.
No mä lähdin kotio ajeleen ja just kun olin kotona tee muki eessä kaveri soittaa ja sanoo arvaa kuka soitti hoitopaikkaa?? Se oli just se (piip)koira josta oltiin puhuttu. Niin ja tää ei ollut todellakaan ensimmäinen kerta, kun tapahtuu näin. On monta kertaa käynyt näin kun olen puhunut jostakin josta ei ole kuulunut pitkään aikaa niin korkeintaan menee päivä kun kuuluu jo.