Torstai iltana piti tulla julkaisemaan kuva voitosta, mutta enpä tullut kun vuodatus oli huolto katkolla joka jatkui minulla vielä seuraavana aamunakin. No eilen illalla ajettelin selailla blogi listan ekaks ennen kuin rupean kirjoittamaan omaan blogiini. Olin melkein blogi listan lopussa kun taas vuodatuksen blogit löi lukkoon ja siihen minun kirjoittaminen sitten jäi.

Mutta nyt olen tässä erittäin hyvin nukutun yön jälkeen (lue 5 ja puoltuntia pätkittäistä joijenkin aivottomien iidooottien takia). Kuva on myös sohvalla otettu kun itse en näin aamu tuimaan olle kovin tuoreen näköinen kantamaan tuollaisia säihkyviä.....

265414.jpg

Kiitos Adelheid lahja oli hieno ja säihkyvä.

Mutta nyt minä otan mehu kupin toiseen käteen ja rupean lukemaan mitä toiset ovat kirjoitelleet.. ei tuo oma pää oikein tahdo toimia kun on vielä flunssaa ja tuli hieman takaisinkin päin jälleen kerran kiitos joillekin avottomille.