Täällä on yksi eri pirteä kirjoittelija..

Eilen illalla jo aavistelin, kun blogi koira ei syönyt ruokiaan...

Kaksi kertaa yöllä olen herännyt luuttuamaan vellejä lattialta, kun kaikki tulee vetenä ulos eli suomeksi olen luutunnut ripuli paskaa. Ei tätä hajua näin huomaa kun on pidemmän aikaa sisällä, mutta kun kävin tuossa aamulla hakemassa kaverilta (asuu 2km päässä) hiilitabletteja blogikoiralle ja kun tulin takaisin niin meinas ovella lentää perseelleen hajusta.
Naksukin oli yöllä hyvä, kun kömmimme blogi koiran kanssa sänkyyn paskan luuttuamis session jälkeen..
Naksu: -Mikä täällä haisee?
Minä: -Paska.. blogi koiralta tullee kaikki vetenä ulos.
Naksu: -Hyi helvetti.. eikai sillä vaan oo paskaa perseessä?
Minä: -En nähnyt, eikä haise ja onnex en eilen pessyt lattioita kun seinätkin on roiskeita täynnä.
Naksu: -Niinpä.

Ja tämä kaikki tapahtui 3 aikoihin yöllä. Naksu on myös paska allergikko, eikä kestä paskan hajua saatika sit sen siivoamista, joten minä siivoan suosiolla ettei ole vielä Naksun oksennuksia siivottavana.

Eli tämmöistä täällä tänään. Pitäis mennä Blogi koiran kaveri ruokkimaan ja viedä se ulos tarhaan. Pitäis myös valmistuneita joulu lahjoja kuvata niin ja tarvis tehdä vielä muutama lahja valmiiksi asti ja päätellä lankoja ja pitäis siivota ja pitäis ja pitäis. Jos joku vaikka antais vielä viikon lisä aikaa ennen kun joulu tulee.