Tässä jo muutaman päivän ajan olen lueskellut neulebloggaajien minä esittelyjä ja aatellut tarvisi kai itsekin tehdä mutta aikaa ei vaan ole riittänyt.

Jotain jo ensimmäisessä kirjoituksessa itsestäni kirjoittelin mutta jos lisäilisi.
Eli olen 20 ja blondi varustettuna vihertävän ruskeilla silmillä. Pituutta ei ole paljoa nippinappi 166cm.
Koulutukseltani olen maaseutuyrittäjä eläinpainotteinen linja ja tarkoituksena olisi jatkaa oppisopimuksella eläintenhoitajaksi (kunhan nyt vaan ensiksi saisi sen oppisopimus paikan).
Olen syntynyt Forsassa ja sieltä muuttanut naapuri kunnan pieneen kylään Someron rajalle. Asun avopuolisoni ja blogikoiran kanssa keskellä metsää n.100 neliöisessä talossa josta on 1,5km lähimpään naapuriin.
Omistan siis kaksi koiraa (toinen vanhempien luona). Koirat ovat tämän hetken lapseni. Ja mitäs näillä lapsilla on ikää.. Roope belgi uros on 4,5 vuotias ja Iwan Blogikoira on kaukkari uros ja 8kk ikää. Joku saattaa pitää hulluna kun asun kaukkarin kanssa samassa talossa ja nukun kaiken lisäksi vielä samassa sängyssä (Kaukkari on yksi noista venäläisistä laumanvartija roduista ja se kaikkein kovin niistä).
Neuleharrastus ei ole uusi vaikkakin aloitin vasta blogin pidon, se on vaan uudelleen aloitettu harrastus.
Entisiin harrastuksiin kuuluu koripallo. Tuossa lajissa en ollut niitä kaikkein hauskimpia vastustajia, olin se joka härnäsi aina vastustajan pelaajia niin että saatoin saada milloin nyrkistä milloin kengästä, mutta kyllä vastapuolen pelaajakin lensi suihkuun. Eli en ole niitä kaikein ihaneimpia ihmisiä luonteeltani ja suuttuessani/hermostuessani olen erittäin V:mäinen ihminen. Juuri eilen tuon V:mäisen ihmisen sai tuntea peltikuoressaan chevrolet merkkinen lava-auto kun yksin sitä työsin käyntiin kotipihalta.. onnex oli himpan verran alamäkeä ja metsän eläinten korvat punotti.

Mutta eipä kai ole enään mitään oleellista kerrottavaa minä jatkan sitruuna teen juomista.